maandag 25 februari 2013

Erembodegem (Elite z.c. - 30/09/2012) - Gewoon slecht...

Door de karting-wedstrijd van vorige week, was het reeds van Haaltert geleden dat ik aan de start stond van een wedstrijd. Ik had er goed hoop op. We stonden aan de start met 85 renners (waaronder Stuyven, Claeys, Carolus, Doms, Bracke etc...) voor slechts 8 ronden van 15km (achter bleek het 17km te zijn). 
Mijn goede hoop verdween als sneeuw voor de zon naarmate we de eerste ronde reden. Het parcours was met mijn weinige kilometers geen spek voor mijn bek. Over glooiende en hellende wegen ging het richting Haaltert, Aaigem, Mere, Nieuwerkerken en Erembodegem. Mijn benen waren ronduit slecht en na één ronde zat het er al op. Veel meer valt hier niet over te zeggen. Zal wel een combinatie zijn van te weinig wedstrijdkilometers, te weinig intervaltraining etc...

De aanhouder wint...